luni, 10 februarie 2014

De aş avea 10 vieţi .... şi 12 feţe ...

Vedeţi şi voi....goana asta zilnică ne marchează pe fiecare din noi..............
Pe care pozitiv însă....pe care nuştiu...ori îi distruge ori îi face să renunţe la tot ce au acumulat pînă acum...

Ştiţi, stau uneori şi mă amăgesc cu concluzia ca le voi trăi oricum.......însă combinat.........  sunt SIGUR!!!

Să fi avut 10 vieţi .....aoleu........iată cum le repartizam...în ordinea în care mi-au venit în cap,  nu a importanţei, da poate şi a ei .....nu mă judecaţi........... căci fiecare la timpul său m-au marcat cumva:

1. Aş fi învăţat, studiat să descoper lucruri utile pentru omenire şi activitatea ei
2. Muncă...muncă şi iar muncă..... slava de aici provine, dar şi banii "aer" dau....
3. Pentru IUBIRE   o viaţă e prea puţin.....................
4. Fotbalului m-aş dedica intruna...
5. Distracţie............discuţii,revederi cu "actorii" copilăriei mele, familie, vecini, colegi , prieteni....
6. Voluntariatul.......aş ajuta săracii, tinerii, bolnavii, bătrînii, oamenii mai trişti ca noi...........
7. Călătorii la capătul pămîntului, pas cu pas, odihnă, relax..........
8. Aş petrece o viaţă demonstrînd oricărui pămîntean  "Dacă vrei, se poate - reuşeşti".
9. Politica..........  cu toate murdăriile ei,  e fenomenală  credeţi-mă
10. O viaţă în rugăciune, credinţă, în sînul lui Dumnezeu(doar în Dumnezeu)............

E greu......dar cu multă, multă dăruire , chinuri şi sudoare se poate de făcut astfel încît cele enumerate să le implicăm parţial, în măsura posibilităţilor, în scurta şi epuizabila noastră VIAŢĂ.

Cele "12 feţe" sau "24"  carcteristice moldoveanului nostru le-aş dori imaginar...cu toate că în mare măsură îţi dai seama de vînturile din preajmă.................... Aş muri pentru o cîteva zile să văd cine ţine la oameni  şi cine minte sau calca pe seama propriului cuvînt şi jurămînt................

Da...e dureros să auzi vorbele prosteşti ale făţarnicilor...dar nu stiu de ce   devin parcă parte din viaţa mea....
Probabil la naştere deja se împart si de astea............

Vă salut şi dacă găsiţi ceva bun în spusele mele.urmaţi-mă. 
Pe curînd

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu